Cégcsoportunk közel ötszáz ügyféllel áll kapcsolatban, Ezen vállalkozásoknak a tagjai, munkavállalói több ezer főre tehetők. Ekkora létszámnak kell havonta rendszeresen feldolgozni a jelenléti íveit, munkalapjait, szabadság nyilvántartásait, táppénzes papírjait, kiszámolni az alapbérét, mozgó bérét, átlagbérét, a pótlékait, az SzJA-t, az tb járulékot, nyugdíjjárulékot, munkaerő piaci járulékot a SZOCHO-t, a szakképzési hozzájárulást, a rehabilitációs hozzájárulást.
Feladataink közé tartozik a munkavállalók ki- és bejelentése, a munkaszerződések készítése, módosítása, felmondások, közös megegyezések elkészítése, valamint az elektronikus bevallások küldése.
Minden adózási évet lezárva kiemelt feladatunk az munkáltató adatszolgáltatás elkészítése, és elküldése, ami szintén óriási mennyiséget tesz ki, a többezres létszámot tekintve.
2021 évtől elindítottuk a TB kifizetőhelyi szolgáltatásunk, amellyel a gyors feldolgozásunknak köszönhetően a dolgozók hamarabb kapják meg a táppénzt, és egyéb ellátásukat.
Megbízóink számára rendkívül hasznos információkkal tudunk segíteni, melyek birtokában eldönthetik, hogy milyen formában legyenek tagok, vezető tisztségviselők, illetve alkalmazzák leendő alkalmazottaikat.
Főállás, másodállás, minimálbér, szakmai minimálbér, 4 óra, 6 óra, GYES, GYED, segítő családtag, ezek közül mindenki ismer párat, a munkaadóknak a lényeg persze, a kevés járulék, sok nettó bér!
A béren kívüli juttatások területén is tanácsot adunk a legkedvezőbb adózási formák kiválasztása, pl. Caffeteria, munkába járás, gépkocsi használat, stb.
Rendkívül fontos, hogy partnereink tisztában legyenek ezekkel a szakmai alternatívákkal, hogy munkaadóként, ne kelljen drasztikus szankciókkal, munkaügyi bírsággal, pályázatokból való kizárással szembesülniük.